مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-06اقتصادي

فارس من|پاسخ مسئولان به چگونگی رفع شماره گذاری خودروهای تیبا و سمند


براساس پیگیری های انجام شده سازمان ملی استاندارد و ایران خودرو رفع مشکل شماره گذاری خودروهای تیبا و سمند را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان مشکل پلاک گذاری سمند و تیبا را حل کنید خواستار رفع مشکل شماره گذاری تیبا و سمند شدند.

  خبرگزاری فارس بارها این موضوع را از مسئولان مربوطه در سازمان ملی استاندارد، وزارت صمت و خودروسازی ها پیگیری کرده و نتیجه و پاسخ هر کدام را به صورت مجزا  اعلام کرده است که با توجه به ثبت مجدد این پویش و اطلاع ثبت نام کنندگان پویش مذکور، آخرین پاسخ مسئولان مربوطه در این خبر عنوان می شود.

  مصطفی آجرلو مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد چندی پیش در توییتی در فضای مجازی اعلام کرد: برای حل مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت، اقدامات اصلاحی فنی و ایمنی ساز از سوی دفتر صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شده که توسط سایپا و زیر نظر شرکت بازرسی در حال انجام است و خودروساز، ملزم به خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به این مشتریان شده است.

  به گزارش  فارس، در اوایل خرداد امسال خودروهای سمند، تیبا و تیبا 2 به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|پاسخ مسئولان به چگونگی رفع شماره گذاری خودروهای تیبا و سمند

فارس من|پاسخ مسئولان به چگونگی رفع شماره گذاری خودروهای تیبا و سمند